ХАРАКРЕТИСТИКА НА ДЛЪЖНОСТТА:
- Ръководи и развива по подходящ начин всички дейности относно отдел „Социален“ и създаването на добър институционален имидж;
- Представлява институцията по възможно най-добрия начин пред граждани и партньорите на Изповеданието;
- Извършва всички дейности по отношение на дейността на отдел „Социален“;
- Създава и обновява институционалната база данни.
Следи проекти;
- Изготвя документи за комисията;
ИЗИСКВАНИЯ КЪМ КАНДИДАТА:
- Да има придобита образователна степен бакалавър;
- Компютърна грамотност;
- Да владее български и турски език;
- Умения за работа в екип:
- комуникативно-организационни способности;
- лоялност и отговорност към възложените му дейности;
- инициативност и креативност;
- Да бъде български гражданин;
- Да не е осъждан;
- Да има свидетелство за управление на МПС;
ДОКУМЕНТИ ЗА КАНДИДАТСТВАНЕ:
1. Професионална автобиография (CV включително адрес и телефони за контакти);
2. Мотивационно писмо;
3. Копие от документи за придобита образователна степен;
4. Документи, удостоверяващи владеенето на западен език, ако има такива;
5. Копие на документи за завършени допълнителни курсове за повишаване на квалификацията, ако има такива;
ВЪЗНАГРАЖДЕНИЕ:
- Начална нетна заплата: 1000 лв.;
- За семеен се предлага помощ за квартира от 250 – 300 лв.;
- За несемеен се предоставя квартира;
КОНКУРСЪТ ЩЕ СЕ ПРОВЕДЕ ЧРЕЗ:
- Документално класиране;
- Интервю;
СРОК ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
- Документите се подават по електронен път на m.kulturagrandmufti@gmail.com / social@grandmufti.bg или чрез пощата на адрес: София 1301, ул. „Братя Миладинови” 27, Главно мюфтийство;
- Класираните ще бъдат уведомени за дата на интервюто;
ЗА ПОВЕЧЕ ИНФОРМЯЦИЯ:
- тел.:+359 89 49 96 913 / +359 88 49 40 509
- е - mail: m.kulturagrndmufti@gmail.com / social@grandmufti.bg
АВТОБИОГРАФИЯ - ОБРАЗЕЦ!!!